W 2018 roku mamy zaszczyt po raz 10 wspierać Kampanię na rzecz Walki z Rakiem Piersi The Estēe Lauder Companies.
Różowa Wstążka jest jednym z najbardziej rozpoznawalnych światowych symboli akcji filantropijnych. Organizowana pod jej znakiem BCC – Breast Cancer Campaign, już od 26 lat, szerzy na całym świecie świadomość o raku piersi oraz zbiera fundusze na naukowe badania medyczne.
W Polsce Kampania przeprowadzana jest od 10 lat. W tym roku, 3 lipca, ponownie zainaugurowana została w Restauracji Belvedere na spotkaniu prasowym, podczas którego zaproszeni goście: media, partnerzy i osobowości świata kultury celebrowali zebranie ponad miliona złotych na badania nad rakiem piersi, które to fundusze udało się zgromadzić od 2009 roku.
Październik zwyczajowo jest miesiącem Różowej Wstążki. To wtedy partnerzy oraz firmy wspierające akcję wprowadzają do swojej oferty produkty i usługi, z których część dochodu przeznaczona jest na ten szczytny cel.
Restauracja Belvedere, oprócz gościnnych progów, jak co roku wesprze Kampanię również w tradycyjny dla niej sposób. Przez cały październik Goście restauracji będą mieć możliwość skosztowania specjalnego „Różowego Deseru” czyli waniliowego kremu bawarskiego z galaretką malinową i chrupiącym ciastkiem z białej czekolady. Część dochodu ze sprzedaży przekazana zostanie na wsparcie kontynuacji badań nad rakiem piersi u kobiet z mutacją w genie BRCA1. Badania te prowadzone są pod kierownictwem profesora Jana Lubińskiego, założyciela i kierownika Ośrodka Nowotworów Dziedzicznych przy Pomorskim Uniwersytecie Medycznym w Szczecinie.