Już od kilku lat mamy przyjemność gościć w naszej restauracji uczestników konferencji Różowej Wstążki. Nie inaczej było w tym roku. 5 lipca w Restauracji Belvedere odbyło się inauguracyjne śniadanie Kampanii na rzecz Walki z Rakiem Piersi The Estēe Lauder Companies.
Różowa wstążka jest jednym z najbardziej rozpoznawalnych symboli akcji charytatywnych na świecie. Organizowana pod jej sztandarem od 1992 roku BCA Campaign (Breast Cancer Awareness Campaign) już od 25 lat zbiera fundusze na badania profilaktyczne oraz wytrwale promuje wiedzę na temat zdrowia wśród kobiet. Tradycyjnie już październik stał się miesiącem Różowej Wstążki. To wtedy wszystkie wspierające akcję firmy (w tym Restauracja Belvedere) wprowadzają do swojej oferty produkty bądź usługi, z których część dochodu przeznaczona jest na ten szczytny cel.
Poranne lipcowe spotkanie w Restauracji Belvedere służyło inauguracji przygotowań do Kampanii przed jej jesiennym rozpoczęciem. Pośród rozmów i prezentacji nasi Goście mogli skosztować wykwintnych dań: grillowanego arbuza z kozim serem i malinami, Ravioli nadziewane szparagami z kremem pieczarkowym i masłem szałwiowym, a także Parfait z czerwonej porzeczki i kwiatu bzu.
Oprócz gościnnych progów, podobnie jak w zeszłym roku, Restauracja Belvedere wesprze Kampanię na rzecz Walki z Rakiem Piersi również w tradycyjny dla tej akcji sposób. Już niedługo goście Restauracji będą mogli zamówić specjalny „Różowy deser”, z którego dochód przekazany zostanie Kampanii na rzecz Walki z Rakiem Piersi.
*zdjęcia wykonała fot. Agata Dąbrowska bindupphoto.pl